از كجا شروع كنيم ?

تبلیغات بنری

در هر وب سایت جایگاهی برای تبلیغات وجود دارد. ما آگهی‌های شما را در وب‌سایت‌های مرتبط با محصول و خدمات شما نمایش می‌دهیم و فقط به ازای کلیک (CPC) یا بر اساس تعداد نمایش مشخص (CPM) هزینه پرداخت خواهید کرد. تبلیغات بنری روشی موثر برای بالا بردن ترافیک شماست؛ همچنین با توجه به تعداد نمایش بالای آگهی‌ها، این روش منجر به برندسازی می‌شود.

محاسبه به روش CPC یا CPM

امکان انتخاب روش محاسبه هزینه‌ها در کمپین‌های تبلیغاتی بر اساس CPC (پرداخت در ازای کلیک روی بنر) یا بر اساس CPM (پرداخت در ازای ۱۰۰۰ بار نمایش بنر تبلیغاتی) توسط ای‌نتورک فراهم شده است.

محاسبه به روش CPV

هزینه‌‌ها در تبلیغات ویدیویی بر اساس میزان نمایش (Cost-per-view) CPV محاسبه می‌شود. در واقع آگهی‌دهندگان با توجه به مقدار زمان نمایش ویدیوی تبلیغاتی یا تعامل کاربران (مانند کلیک کردن بر دکمه فراخوان) پرداخت خواهند داشت.

انواع تبلیغات بنری:

کمپین بنری

تبلیغات بنری یکی از راه‌های مناسب برای معرفی محصول و خدمات شماست. در این نوع تبلیغات به واسطه‌ی دیده شدن برند شما، حتی اگر کلیکی صورت نگیرد، به صورت پیشفرض باعث افزایش آگاهی (Awareness) درباره‌ی برند شما خواهد شد. شما حتی می‌توانید در کنار معرفی محصول و خدمات‌تان، پیشنهاد و تخفیف‌های خود را نیز به جامعه بزرگی نمایش دهید.

کمپین شبکه طلایی

شبکه طلایی مجموعه‌ای از وب‌سایت‌هایی است که از نظر محبوبیت، مخاطب و یا طراحی در دسته سایت‌های حرفه‌ای قرار می‌گیرند.اگر شما حساسیت بالایی در مورد سایت‌های نمایش‌دهنده تبلیغاتتان دارید، با انتخاب این هدفمندی می‌توانید کنترل بیشتری روی سایت‌های نمایش‌دهنده تبلیغات خود داشته باشید.

کمپین همسان

تبلیغات همسان (Native Ads) نوعی از تبلیغات آنلاین است که با وضعیت ظاهری و ساختاری سایت نمایش‌دهندگان یکپارچه شده و تبلیغات بدون ایجاد مزاحمت و درگیری ذهنی برای کاربران، نمایش داده خواهد شد. هدف اصلی کمپین همسان، نمایش تبلیغات بر اساس رفتار و علایق کاربران است که با این روش از طرفی سعی در برآورده کردن انتظار آگهی‌دهندگان دارد و از طرفی اعتماد و تعامل را برای مخاطبان به همراه خواهد داشت.

کمپین RSS Feed

اغلب وب‌سایت یا کسب‌وکارها، زمان بسیاری را صرف تولید یا تالیف محتوا می‌کنند، اما افراد زیادی این محتوا را نمی‌بینند. کمپین RSS Feed ای‌نتورک تمامی اخبار و مطالب وب‌سایت شما را از طریق RSS وب‌سایت شما دریافت و در معرض دید هزاران نفر قرار داده و به این صورت، گستره‌ی مخاطبان شما وسیع‌تر می‌گردد.

کمپین متنی

تبلیغات متنی به واسطه سادگی خود، باعث می‌شود تا کاربران به راحتی از محتوای تبلیغ و موضوع وب‌سایت تبلیغ‌دهنده باخبر شوند. همچنین در تبلیغات متنی، تمام توجه کاربر به کلیت محصول یا خدمت شماست؛ به همین واسطه، کاربر فقط زمانی روی تبلیغ شما کلیک خواهد کرد که جذب مفهوم محصول/خدمت شما شوند.

کمپین هدفگیری مجدد

یکی از پرکاربردترین و موثرترین ابزارها در تبلیغات آنلاین هدف‌گیری مجدد است. نمایش تبلیغ به کاربرانی که قبلاً به وب‌سایت شما آمده‌اند منجر به بازگشت آن‌ها به وب‌سایت شما می‌شود. یعنی شما بار دیگر فرصت دارید تا محصول یا برند خود را در معرض دید آن‌ها قرار بدهید و آن‌ها را جذب کنید.

کمپین درون اپلیکیشنی

همه‌ی ما در کنار لپ‌تاپ یا کامپیوتر شخصی‌مان، یک تلفن همراه هوشمند یا تبلت داریم. همچنین آمار استفاده از اَپ‌های موبایلی در این سال‌ها، افزایش چشمگیر و روز افزونی داشته است. این تبلیغات در اپلیکیشن‌های موبایل و تبلت نمایش داده می‌شود و در حال حاضر فقط برای نمایش آگهی‌ها در سیستم‌عامل اندروید می‌باشد.

تبلیغات ویدیویی

این سرویس به آگهی‎دهندگان این امکان را می‎دهد تا بتوانند تبلیغات ویدیویی خود را در اپلیکیشن‎های گوشی‎های هوشمند نمایش دهند. کسب‌وکارها می‌توانند از این سرویس به منظور برندسازی و همچنین افزایش آگاهی در مورد محصولات و خدمات خود بهره ببرند.